CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă

Muzica

Sa ascultam ceva "muzica buna" si sa vorbim putin despre manele.
Daca n-o sti p-aia noua a lu' Guta ti-ai irosit viata baaaaaaaai!!!
Hai sa ti-o cant p-aia cu bautura si cu femeile si cu dusmanii si cu banii mei.
De fapt, toate manelele se bazeaza pe cele 4 mari categorii de mai sus, si anume:
- bautura
- bani
- femei
- dusmani;
In direct si in reluare, SENZATIONAL, o sa compun o manea chiar AICI, chiar ACUM:

Banii mei ii dau pe bautura
Si pe femeia mea toti dusmanii mei o vrea
Ca e bengoasa gagica
Da' ea e doar tiganca mea!

(A se pune mereu accent pe ultima silaba a fiecarei strofe si a se citi pe vocea unui "borfas" bengos si plin de bani a.k.a. cocalar imputit)


Revenind la lucruri mai frumoase si la oameni care n-au atatia bani/femei/dusmani etc., recomand cu caldura melodiile:

Taxi - Prea sus; Ploaie pe mare;

pe langa obisnuitele "hituri" ale lui Guta/ Salam.












Nu te vom uita niciodata! Vom invata doar, sa traim fara tine..
Sper din tot sufletul sa fi intr-un loc mai bun de unde ne poti vedea si auzi, pe toti.

Coniac sa nu luati, ca mai avem!

Jderul tau.

0 comentarii: