CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică

Amintirea va dainui etern

Cred ca te-am vazut azi. Da, da, cred ca erai tu! Mergeam singura pe strada si am simtit un strop de ploaie fix pe varful nasului. Era rece. M-a trezit la realitate. Visam... M-am uitat imprejur, erau copaci. Copaci viu colorati, cu frunze verzi-aramii. Fosneau. Fosneau desi nu batea vantul. Ploaia cadea desi nu era niciun nor pe cer. Pasi se auzeau in urma mea desi nu era nimeni acolo daca ma uitam. Un miros fin, de ciocolata, impanzea aerul umed. Stropi cadeau continuu. Stele cazatoare se zareau pe cer, desi era zi.
Deodata ma trezesc intr-un tumult de sentimente. O tornada de vise si vant rece ma inconjoara.
Brate reci ma cuprind si aud soapte. Incerc sa deslusesc cuvinte:"Sunt aici!"


Da... Sigur te-am vazut azi.

0 comentarii: